Lees op deze pagina veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Al onze producten worden uit eigen voorraad geleverd en de levertijd staat aangegeven op de product pagina. Mocht u de levertijd van een product willen navragen is dat mogelijk via de klantenservice.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Levering binnen Nederland en België zijn kosteloos!

Heb ik garantie?

Op al onze producten ontvangt u twee jaar garantie.

Hoe kan ik betalen?

U kunt veilig betalen met iDeal, Paypal, Creditcard, overboeking. Betaling op factuur is in sommige gevallen ook mogelijk. U kunt met de klantenservice contact opnemen mocht u op factuur willen bestellen.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn order ontvangen

Heeft u een order geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen? Stuur ons een mail met de besteldatum, naam, en laatste 4 cijfers van de rekening waarmee betaald is en wij zoeken het voor u na.

Herroepingsrecht

U kunt uw order retoursturen binnen 14 dagen na ontvangst. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het product dient in de originele fabrieksdoos retour gestuurd te worden.

Hoe kan ik mijn order retoursturen?

U kunt via de klantenservice de retour aanmelden en vervolgens ontvangt u binnen 24 uur de retour instructies.

Zodra wij uw retourbestelling hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Als het product voldoet aan de retourvoorwaarden (zoals niet gebruikt, in fabrieksdoos retour gestuurd, onbeschadigd), zullen wij het aankoopbedrag naar u terugstorten.